2012. május 4., péntek

Hangos képrejtvény

Több megfejtéssel.

Az első képhez annyi segítséget adok, hogy alulról lett fotózva.
Na, bármi ötlet?
Emberem le sem tagadhatná, hogy ő csinálta, tessen csak megfigyelni a milliméterre precíz közöket (bár bosszantotta kissé, hogy a spárga nem egyenletes vastagságú). SzembeGyuri is átjött közelről ellenőrizni a munkafolyamatot, mert mióta a télen embert gyöngyfűzésen kapta (a konyhai csillár húzókapcsolójához kellet, na), azóta tudja, hogy nálunk gyakran zajlanak hasonlóan vidám és érthetetlen dolgok. A kész mű így néz ki:
A legtöbb szögből pont ennyi látszik belőle.
Bár minden jelenlévő tudta, hogy mi készül, ez senkit nem gátolt meg abban, hogy elszabaduljon a hülyeség. Én hárfázni ültem voltam le mellé, SzembeGyuri úgy vélte, hogy ezen hegedülni kell, és keres is hozzá egy olcsó prímást, hogy reggel 7-kor elhúzhassa a nótánkat, a britán meg virtuális gitárszólót nyomott rajta. Bele se merek gondolni, milyen vad koncerteket hoztak volna össze, ha harang- meg trombitavirágot is ültetek.
Igen, ez egy tetőig tartó hajnalka-futtató, baldachint képezve a veranda előtt.
Egyedül apám lépett túl a nyilvánvalón. Szerinte bazi nagy tojásszeletelő, strucctojáshoz.

11 megjegyzés:

Alexandra írta...

Nagyon szép lett :)
Nekem tetszenek az ilyen precíz dolgok.
Hiába, mérnök vagyok...

kovtama írta...

Apukád megjegyzése tetszik a legjobban:D Nekem is az jutott eszembe elsőre:D:D:D

Mézeskalács írta...

Jujj, de gyönyörű lesz, ezen a nyár közepére a hajnalka tenger. Mindenképpen kérünk majd róla sok sok fényképet!!!

Piszke a Birtokról írta...

@Mézeskalács: ember megtette a dolgát a hárfával, én a magok figyelmes elszórásával, a többi már a hajnalokon múlik, de nagyon remélem, hogy legalább olyan lesz, mint amilyennek elképzeltük ;)

Nils Holgersonné írta...

fu, nekem bejönnek az ilyen modern szobrok. És szerencse, hogy nem látszik, hogy nem egyenletes a spárga, mert én is nagyon utálnám. Nem akarok károgni, de nem egyenletesen fognak megnyúlni az eső, meg a terhelés hatására, azt is nagyon fogom utálni így látatlanban is. (egyébként azt sem bírom, mikor átfut egy útfestés a csatornafedőn, és nem jól rakják vissza a munkások, ha értitek, mire gondolok. Vannak ilyen autisztikus jegyeim, örülök, hogy az emberednek is :))

Nils Holgersonné írta...

egyébként az első képnél azt hittem, hogy megfogadtátok a tanácsom (remélem, nem az egyik eltűnt kommentemben írtam), és komlót kezdtek termeszteni sörfőzés céljából.

Piszke a Birtokról írta...

@NH-né: :D az a szép, hogy nem csak embernek, de nekem is, meg Főkutyának is vannak könnyed Asperger-határos jellemzőink, csak mindannyian más területen nyomjuk, úgyhogy így igazán vidám mifelénk az élet. De hogy megnyugtassak mindenkit, ma átjött egy távolabbi szomszéd, és ő is eltöprengett azon, nem kellett volna-e feszesebbre, mert a hajnalkák majd összevissza fogják húzni. Nem lennék meglepve, ha időnként azon kapnám embert, hogy újrarendezi a hajnalok útvonalát, csak az egyenletesség végett... Egyébként ez 1.0-ás próbaüzem, ha idén jól beválik, jövőre megépül az állandó, valószínűleg vékony fémhuzalokból.
Komlót nem felejtettem el, de idénre már nem tudtunk utánajárni (de ahogy embert ismerem, mire jövőre eljön a vetés ideje, már a házi sörfőzésben is profi lesz elméletben)

Mézeskalács írta...

Abban biztos vagyok, hogy az Embered hamar fel fogja adni a hajnalkák útvonalának rendezgetését, a hajnalka nem tűri a korlátokat:) Én az összes komlómat nagyon szívesen nektek adom, öt éve próbálkozom a kiirtásával, jelentem a gyomirtó sem izgatja:) Bár találtam egy receptet, ahol levest főznek a friss hajtásaiból. Kellemesen megbizsergetett az ötlet, hogy bosszút állhatok rajta a kihajló "ágaival" okozott orvtámadásokért. Szóval ha szeretnétek mindet nektek adom!!!:)

Piszke a Birtokról írta...

@Mézeskalács: lehet azt bármikor vetni? mert akkor jöhet :) Újabb tétel került fel egyébként a "kiirthatatlan, de nekem mégis sikerült" növények listájára: a csicsó (nem becézem). Egyszerűen eltűntek tavaly óta (amikor is SzembeGyuri a csalánnal együtt lekaszálta). Kezdek aggódni, hogy a komló is ilyen sorsra jutna...

Piszke a Birtokról írta...

(nem hagy nyugodni a gondolat, hogy komlóleves olyan lehet, mint a meleg sör. Amit még hidegen se szeretek)

Nils Holgersonné írta...

höhö, jó ez a komlóleves-meleg sör párhuzam, de azért nem hiszem, a sörben azért van más is (persze, lehet, hogy a levesben is).

Nekem az mindegy, merre fut a hajnal, csak alatta legyen egyenes a spárga/huzal.

TB-nek semmiféle aspergeres vonása nincs (sajnos), ő a ló túloldala, menekül mindenfajta rendszer és vonal elől. A mi életünk így vidám. Vagy nem.