2012. december 31., hétfő

Már megint

Szerintem elég jól kívántam tavaly, úgyhogy folytatom a hagyományt. 

Azt hiszem, minden szempontból mondhatom, hogy az egyik legtanulságosabb, legőrültebb, bizonyos módon a legnehezebb, de épp ezért (is) talán az eddigi legszebb évemet sikerült összehozni, úgyhogy minden visszafogottság nélkül a most következőt még ennél is jobbnak kívánom. Legyen még vigyorgósabb, még szeretni valóbb és még könnyedebb a következő év minden napja - Nektek is.
Az évzáró mellékletet még februárban lőttem a falu egyik házában, elég jó áldás ahhoz, hogy kapjatok belőle.
Gyertek jövőre is!

16 megjegyzés:

Hobbikertész írta...

Úgy legyen! :D
Jó volt olvasni minden írásod, jövőre többet kívánok belőle. :-)

csakBea írta...

Boldog Új Évet!

Névtelen írta...

Legyen!:)) Jövőre is lesekedek Nálad. Eszter

Eva írta...

Hobbikertész mindent elmondott, amit most én is szerettem volna, így marad egy BUEK! :)

Csaba írta...

Így legyen, boldog új évet!

Névtelen írta...

BUÉK!!!
Nagyon jó ez a házi áldás - úgy legyen!!

Mátrai, a bú ék írta...

Bú ék!
Nem jösztök valami dzsembörire ide? Jertek!
A kiállított házi áldás valami borzalom. Megfigyelésem az, hogy a prozódia hanyatlása az ötvenes években kezdődött. Azóta töretlenül romlik. Pl:

Gyertek boci-nézőbe,
S ne az üres fészörbe'.
:-))

Dominika írta...

Boldog új évet nektek is! És igen. legyen több poszt idén...

Piszke a Birtokról írta...

Köszi mindenkinek :) Megpróbálom teljesíteni a rám vonatkozó kívánságokat (bár így is egész büszke vagyok magamra, hogy majdnem annyit írtam, mint 2011-ben)

Piszke a Birtokról írta...

@Mátrai: ennek a házi áldásnak határozottan a javára írható, hogy bár a rímekkel és ritmussal nem sokat foglalkoztak, cserébe nem hímeztek rá dülledő szemű, bajszos-kucsmás legényeket, meg Playboy-bögyös macákat, pirossal :P

szólj (nem muszáj versben), ha készen áll a hó meg a bociszán, és megyünk :) (egyébként mennénk tényleg, egyeztetünk)

Gandalf írta...

Bort, búzát, békességet,
Szeressük a Piszkeséget!
Kívánok még egészséget,
még több posztot,
derültséget!

Messzenéző Minyon írta...

Most már jövőre van én én itt vagok megint. Ígérem, ez így is marad. BÚÉK!

Laci írta...

Én is: BUÉK!

emiGrants írta...

BUÉK! Nekem Gandalf verse tetszett, de nagyon. Amen! Ja, és én is fogom továbbra is olvasni száraz angolos humorodat és a birtok híreit!

Piszke a Birtokról írta...

@Gandalf: köszönöm, egy napja röhögök rajta :)
@MM: a tettek embere ;)
@emiGrants: idén szívesen kipróbálnám a portugál humort is, de fogalmam sincs, milyen az, úgyhogy maradok az eddigieknél :)

Gandalf írta...

Obrigado minha Senora!