2018. december 11., kedd

11: Fejreállt

Így utazz olcsón.

Szeptember 23. volt. 30 fok.
Még csöpögött rólam a Balaton vize, mikor beléptem a kedvenc bizbaszboltomba zokniért, mert hát ugye lassan biztos jön az ősz. Első döbbenetemben még egyszer megnéztem az aznapi dátumot. Szeptember 23. És a bejáratnál már füles sapkák, bolyhos kesztyűk és vastag sálak sorakoztak, kicsit beljebb pedig komplett karácsonyi dekorációk, fényfüzérestül, csillámgömböstül, rénszarvasostul. Tétován csöpögtem még egy kicsit toporogva.
Végül is, mindig is szerettem volna kipróbálni, milyen lehet az ausztrál bikinis karácsony, kösz, megkaptam, akciósan, csak a szörfdeszka hiányzott a hónom alól.
Mondjuk nyitva tartó fagyizót is csak nehezen lehetett már aznap találni.

1 megjegyzés:

konyvesszilvi írta...

Jujj ez tök jó, naplemente, kutyus, akár a videó nyáron is készülhetett volna. ha nem irod oda hogy Balaton simán átkeresztelhetted volna Madrid vagy Portugália partjainak.