2013. április 8., hétfő

Trip

Húsvéti havas tojáslocsolás helyett meghívásos tanulmányi úton vettem részt.


Melegebb vidéken
Ennek keretében igen sokat tanultam a dél-amerikai szappanopera-díszletek közt tengődő expat angol nyugdíjasok teázási szokásairól, a belsőépítészeti irigységről, a spanyol ajkú személyzet kezeléséről (beleértve az asztalba épített csengőket, a pantomimet és az étkezésre hívó gongot), továbbá a nyulak szélben repülési képességeiről (melyet a mindenes karbantartó pillanatnyilag jobb magyarázatnak tartott, mint bevallani, hogy esetleg lehet egy luk a kerítésen). Ha a takarítónő-sofőr Maria Teresán múlt volna, még mindig szürreáliában lennék, de szemfülesen időben észleltem, hogy a helyi Ferihegy helyett a helyi siófoki reptéren akar kitenni a kocsiból, és gyorsan korrigáltuk azt a száz kilométer eltérést.
Burkolóiskola 1.
Ha elfáradnál a folyosó átszelése közben
Ezt is hazahoztam volna, zöld vízzel együtt
Szappanoperás
A főhősnő lobogó fehér ruhában, keblére szorított könyvvel épp kilépett a képből
Zoárd is megkezdte világutazói karrierjét

Itthon változatlan dágvány fogadott, most már én is kezdek kicsit aggódni, hogy a júniusi vetés nem lesz-e túl késő, de az biztos, hogy az aktuális hőmérsékleti, víz- és talajhelyzet nem sok veteményezést és kerti munkát tesz lehetővé. Szóval addig is elmélkedhetek tovább a mediterrán időjárás importálásán burkolatokon és veranda-kialakításon.

13 megjegyzés:

Dominika írta...

Hűűű, wow!

Zsuzsa írta...

Hogy ezek a képek hol készültek, nem tudom, de Zoárdka helyében én haza nem jöttem volna-csodás a látvány! :)

csakBea írta...

Szegény nyugdíjasok.

Messzenéző Minyon írta...

Semmi gond. Júniusig még utazgathatsz ezek szerint akár végig egy hosszúsági körön és megkeresheted a legideálisabb körülményeket a magjaid elvetéséhez.

Piszke a Birtokról írta...

@Dominika: valahogy én is így voltam vele :D.
@Zsuzsa: pedig MT megtette, amit tehett, de végül csak vissza kellett jönni...
@csakBea: tegye fel a kezét, aki visszautasítaná ezt a nyuggersorsot.
@MM: szívesen bevállalom ezt a kemény feladatot, ha valaki finanszírozza :)

Unknown írta...

Miután szépen belesárgultunk a látványba, ideje elkezdeni tanulmányozni a rizsültetvény termeléstechnológiáját, a több lábon állás jegyében hozzácsapni a sziámi harcoshal tenyésztését. Tök komplex, nem? (A fotók láttán megbocsátható a hosszú kihagyás :))

Piszke a Birtokról írta...

@Beáta Balogh: én a bambusznádban is komoly piaci lehetőségeket látok, kár, hogy meleg híján csak a nedvesség ahhoz is kevés, mint a rizshez :/

Nilüfer írta...

Csak szólok, hogy a kertemben/Debrecen/ akkora bambusztömeg nő, hogy kiirthatatlan..áttelel vígan, nem kell annak meleg.Már el is burjánzott, nem bírunk vele.
de az eső monnyonle..merthogy itt ma is szakad:(

Messzenéző Minyon írta...

Hupsz, én idáig azt hittem, ez nem komoly, csak pont annyira voltál ezen a helyszínen, mint amennyire végigutazol a hosszúsági körön :) De most, hogy Zoárdot közelebbről megnéztem, hát ilyen kékfülű nyúl nem sok van, az biztos!

Piszke a Birtokról írta...

@MM: ó, hát nem szoktad még meg, hogy velem mindig tényleg ilyen szürreális dolgok történnek?:D.
@Nilüfer: de nekem olyan masszív, építkezéshez is használható bambusz kéne, van olyanod?

Szerafina írta...

szép padlók és csempe! hah...
most kicsit be van szűkülve az érzékelésem...

Piszke a Birtokról írta...

@Szerafina: gondolkodtam is, hogy biztos van valahol pár (40+25) négyzetméter olyan felület, ahol fel se tűnne, ha felbontanám és hazahoznám a padlólapokat :)

Mátrai, a dizájnerológus írta...

Esetleg nincs arrafelé egy kici, ócó ház nagy kerttel?