2013. április 24., szerda

Vonalas vidék

Soros kapcsolás.

17 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Szeretem a föld(ek) ebbéli látványát is!

csakBea írta...

Szép! Ember keze munkája?

Piszke a Birtokról írta...

@csakBea: ó dehogy :) ezek a környező mezők, és sok Dzsóndér keze(?) munkája

Mézeskalács írta...

Hjajj, szépek!!! Látom rendesen nő a fű felétek:)

Piszke a Birtokról írta...

@Mézeskalács: az a szép zöld gyep :D meg "valami növény" (hogy apukámat is idézzük)

Mézeskalács írta...

Röhej, de én a napokban halál komolyan elgondolkodtam rajta, hogy árpát kéne ültetni fű helyett az udvarra. Miután szerencsésen szétborítottunk egy negyed zsák árpát, és bíztunk benne, hogy majd feleszik a kiengedett malacok (nem tették)olyan sűrű, erős szálú "gyep" keletkezett az érintett területen, amilyet semmilyen fűmaggal nem sikerült még elérnem:)

Piszke a Birtokról írta...

@Mézeskalács: amíg zöld, addig gyönyörű, csak hamar elmúlik :)))

Dominika írta...

Piszke, nem tudom, hogy állsz a blogdíjakkal, de én kaptam egyet, és ez után a fotósorozat után, meg hogy ittál pitypangból (!) származó nedűt, szóval úgy érzem, igazán megérdemelnéd te is. Ne legyen hiába...
Nálam találod.
És köszönöm a nevetős perceket.

Piszke a Birtokról írta...

@Dominika: nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám, de az első ilyen után beláttam, hogy én ebben borzasztóan rossz vagyok :( Úgyhogy tényleg jóleső köszönettel átadnám a lehetőséget másnak ;)

Névtelen írta...

Na, a Windows-lanka elbújhat! ;)
Juli

Piszke a Birtokról írta...

@Juli: az tuti, hogy háttérkép-gyárhoz itt mindig van alapanyag :)

Mátrai, simán írta...

Leszek az ünneprontó.
Tudom, az ember agyának sajátságos velejárója a tetszetős, átlátható szimmetria keresése, annak tetszése. Nincs is ezzel semmi baj, a természet is szereti a szimmetriát. Ám a képeken elénk táruló látvány egy dolog, amíg a képzőművészet fogalomkörében tárgyaljuk.
Ám fölhívnám a figyelmet egy el nem hanyagolandó tényre: a tájat a természet összefüggésrendszerében kell, hogy szemléljük. S mint ilyen, a közölt művek teljes egészében kimerítik a súlyos természeti károkozás fogalmát.
MONOKULTÚRA!

S mint ilyet, én nagyon elítélem, már elnézést, bocsánat!

Piszke a Birtokról írta...

@Mátrai: monokultúrailag elméletben igazad van. De ahogy magad is rámutattál: kicsiny szelete a nagy egésznek ez a geometrikus galéria, minimum is quadrokultúra van errefele.

Névtelen írta...

Hú de jók! :) Eszter

Eva írta...

már csak egy-két átszökellő őzike, az hiányzik:) szép vidék, csak mutogasd nekünk!

Hobbikertész írta...

Joci szerint jók a képek! :)

Piszke a Birtokról írta...

@Eva: őzikéket már nem merek, mert egyből kiderül róluk, hogy szarvas :)