2016. december 31., szombat

Hagyományos tradíció

Csak olyat nektek, amit magamnak is – ahogy szoktam.

magasra kelő kenyeret és Napot,
százezer ihletett pillanatot,
felszabadult röhögést,
kockabálán szörfözést,
kételymáglyát,
bátorságot,
könnyűséget,
boldogságot,
csodalátó szemeket,
nem hazudó tükröket, 
rímkényszertől szabadulást
felfedezés örömét,
mindig termő veteményt,
hangyaerős barátokat,
mesecsudás kalandokat

1/3 ewok

 (rám például – úgy tűnik – alpakanyírás is vár…)

Ja és a szivárványokhoz is ragaszkodom.

15 megjegyzés:

emama írta...

Egészséget, békességet,
boldogságot, bőséget
S nekünk, olvasóknak sok-sok bejegyzést :)

konyvesszilvi írta...

Minden szépet jót legfőképpen egészséget mindenkinek.

puszi és meleg öleléssel KSZ (L)
ui: Piszke nem leszel féltékeny ha Embernek is küldök egy (L)-et? :P

Bodzás Vendégház írta...

Csodásak a rímeid, imádtam! És az alpaka tényleg a tiéd? Legszebb álmaimban nekem is van...

Piszke a Birtokról írta...

@Zsuzsa: neeem, nem a mienk, tényleg csak a nyírásukra (2) kaptam felkérést :) Állítólag eléggé meg tud vadulni és köpköd is, szóval nem biztos, hogy akarnék sajátot :)))

Bodzás Vendégház írta...

Jó, akkor visszaveszek az álmokból. Mondjuk a beszerzési ára is eléggé álomszerű...

Nyözö írta...

Hasonló jóságokat nektek is,
Ne ordítson az uccátokban a fagyis!
Már a szó is ínycsiklandó:
Alpaka szőre ha nagy az a jó!
ALpakát nyírni FŐkutyával,
Nehezebb mint OllókezűEduárddal!
Márminálujuk meggyet párat
Építsünk egy kosár várat!

Kínrímeket ne találjál,
Inkább az Emberrel háljál!

Dominika írta...

Így legyen, így legyen! Én is kívánok viszont:
nevetőráncokat,
kilométert, jó sokat,
nyári szellőt,
modern pengőt,
emberednek vadon termőt.
Mindig legyen objektíved,
könyvből új, sok, detektíves,
gombolyagod, el nem fogyó,
asztalod meg roskadozó,
kutya, macska, barátság,
pici racka, nagy a ház!
Verandádon gurgulázós,
lankák között bandukolós,
rímszerető, bolondságos,
erdőjáró,
világlátó
boldog új évet kívánok!

Piszke a Birtokról írta...

@Nyözö és Dominika: életemben soha egy fél verset sem írtam, így azt se tudtam, hogy fertőző :D szóval bocsánat, ugyanakkor köszönöm :)))

Unknown írta...

Amióta beteg vagyok, csak képeket nézegetek, de azokról se jut eszembe semmi építő jellegű dolog. Most írjam azt, hogy szép? Ja. Meg hogy jó? Egen.
Vers mellé írjak verset? Főtt mellé egyek nyerset?
Na ugye, érzelmetlen.
Szemlélődjünk hát! :-D

Sopeka írta...

Piszke, hiányzol. Írj nekünk valamit, vidámat, szomorút, bölcset vagy butaságot, bármit.

konyvesszilvi írta...

Drága Piszke eltelt egy hónap, eltelt a Valentin nap és hiányzol :((( Remélem hogy nem léptél rá a gereblyére és sérült meg az arcod hogy aztán nem tudsz irni vagy nem fagyott le a wifi kábel.
Ha esetleg egy egzotikus szigeten töltőd a napjaidat és ott/onnan hozol éppen ültetnivalót Nekem az is jó teljesen csak IRJ.

puszi Könyvs Szilvi

ui szierntem ezt az egész Piszke/Birtok népe ( rajongoi nép nevében ) irom hogy folytasd az irást Szeretünk.

uii: nem mellesleg közeledik a szülinapom ( ugye nyáron ) igy jo lenne ha már irnátok :D

Unknown írta...

Többen hiányolnak - helyesen - én is. De én tudom, hogy sok a dolog. Ti többiek meg legyetek türelemmel! Vagy ír az ember, vagy birtokot rendez, rackát kerget, embert egyenget. Még írjon is? Telhetetlen népek!

konyvesszilvi írta...

@Marian Dénes : szerintem nem vagyunk Telhetetlenek. Amugy meg Piszke Emberét nem hiszem hogy egyengetni kell.
Nem tudom elképzelni, hogy sodrofás képet kénekésziteni.Nyilván sok a dolog de nem nyugtatott meg amit irtál.

Igy KEDVES PISZKE ADJ ÉLETJELET MAGATOKRÓL LÉGYSZI MERT AKKOR MEGYÜNK ÉS MEGMENTÜNK TITEKET. Én hajlandó leszek csirkét is megtanulni levágni.....

pliizzzzzzzz

Nyözö írta...

Piszke bizonyára beleesett a már több mint egy éve elveszett Gandalf kolléga féregjáratába és már egy másik dimenzióban blogol. Más megoldás nem lehet. Na jó talán valami Csillagkapu is lehet a dologban, ki tudja lehet egy olyat találtak a Birtok egy eldugott sarkában.

konyvesszilvi írta...

@Nyőző időutazásra gyanakszol? vagy párhuzamos gravitácio...amugy privát levélrese válaszolnak lehet hogy csak az internet kábel fagyott el...vagy a wifi rossz....