2023. május 4., csütörtök

Birtokmegháborítás

Megnéztem, hogy egyáltalán beenged-e még a virtuális tanyámra a blogger, és be. Úgyhogy mesélek kicsit.

Bő két évvel ezelőtt, Kisvakond érkezésekor már felmerült, hogy ennyi és ekkora bundással a házban hamarosan nem lesz elegendő a rendelkezésre álló nappali- és kanapéfelület. Ezt a problémát frappánsan úgy oldottuk meg végül, hogy ember és Vakond elköltöztek, amúgy is jó ideje érett már ez a lépés. A frappaneitás netovábbjaként pedig csak a szomszédba bútoroztak át, így a britán házának sem kellett elárvulnia, a kutyák is bandázhatnak változatlanul együtt, továbbá fejenként másfél macska és egy-egy új kapcsolat birtokában egészen speciális értelmezési tartományba sikerült helyezni a kiegyensúlyozottság, a kommuna-idea és a határhúzások definícióit. De nem ezért nem írtam.

Mindezek közben-alatt-mellett és ettől függetlenül a pandémonikus hatások igen alig érintették ezen házak táját, szóval azon kevés szerencsések közé tartozom, akiknek az az időszak pont olyan volt, mint egy átlag szerda délután; a kertben, kertészetekben és erdőkben nem nőttek bosszantó tilalomfák, nem burjánzott a hülyeség, nem vert gyökeret félelem és gyűlölködés. De nem ezért nem írtam.

Világpara ide, magánélet oda, egyszerűen jólesett ez a 2-3 év csend. Nem csak itt a blogon voltam csendben, hanem magamban is, élőben is, kellett, ideje volt. De ha akartok nevetséges indokot is: gyakran a képtelenség miatt nem írtam, mert egyetlen gépem sem bírta olvasni a fotómasinám kártyáját, és hát ez van, közel 3 év kellett hozzá, hogy egy háromezer forintos madzaggal áthidaljam ezt azt orbitális technikai akadályt.

Mindazonáltal őszintén köszönöm, hogy hol privátban, hol kommentben, de időről időre érdeklődtetek, hogy élek-e még. Szerintem volt idő, hogy a hardcore olvasóknak többet jutott eszükbe ez a blog, mint nekem. Most már talán én is gyakrabban benézek ide, végül is lehet, hogy volt pár sztori, amit nem meséltem még…

És még mielőtt a jó memóriájú matekszakos olvasók elkezdenék rajtam számon kérni a másfél macskák rejtélyét, teaser-üzemmódban - és mert kell a cukiságfaktor is - bemutatom az adatkábel csodás működését a kétlakivá vált Dűne és a Vakondhoz átköltözött CC melletti harmadik számú macskát, a Birtok legifjabb és legéletrevalóbb lakóját. A képen a jószág – akin érthető okokból rajta ragadt a Gyösz megszólítás, bár nem ez a hivatalos neve - fellelt állapotában szerepel, illetve ekkor már nagyjából három napja istápoltam, tehát a bekerülési 32 dekájához képest már akár 35 is lehetett:




21 megjegyzés:

Kósa Márta írta...

Kösz az életjelet!

Léva írta...

Soha nem mondtam le a blogról. 2-3 naponta benéztem és tessék!

Agyrágóbogár írta...

De jó, hogy írtál! Már épp készültem nagytakarítani és törölni egyik másik elcsendesült blogot.

hal írta...

De jó volt olvasni újra ezt a teljesen egyedi, melankolikusan mulatságos, piszkés szószövést!

Mamma írta...

Én is örülök az új posztnak :-)

Hobbikertész írta...

Én is nagyon örülök az új írásnak! Az informatikus férj meg aszondja, hogy az új poszt értesítőjét beszántották a google parasztjai.
Többet kell nézegetni ezt az oldalt! 😄

Lizi írta...

Jáj, de jó életjel! ...mondjuk csak csendesedjek, hiszen én is eltűntem...:)
Lényeg, hogy újra itt!
Lesz folytatás? Lesz folytatás.:)

Egérke írta...

!eljesen véletlenül kattintottam ide, mert nem jött értestés, és akkorát dobbant a szívem, hogy csak na a 4. kávé után! Üdv újra a grundon Piszke! Örülök neked :)

Egérke írta...

Viszont, egyébiránt, de, szeretném megjegyezni, hogy amellett, hogy ez a zsebpiszok szupercuki, HOL VANNAK A BARIK???

Kati írta...

De jó újra olvasni téged!

Névtelen írta...

Dejó, dejó, dejó, h feltüntél újra.
Sok mindenről írjál, lécci!
Á

Lizi írta...

Bizony, én is kíváncsi vagyok a rég nem látott blog-subákra!:)
Mieink nemsoká megérkeznek, addig pedig lízingelt barikkal szokjuk az anyaságot.

névtelen írta...

És a fekete petúniák?
Á

emiGrants írta...

Jaj de jó, hogy felfedeztelek megint. Nagyon rossz volt a lelkiismeretem, mert senki blogját nem olvastam minimum 2 évig, de most már megint aktív vagyok én is. Jókat kuncogtam fenti posztodon és vágyom rá, hogy mostantól megint posztoljál gyakran. Előre is köszi!

Egérke írta...

Nem mintha nagyon piszkálódni szeretnék, csak így jelzem, hogy én ide minden nap jövök, hátha megint van meglepetés, pl egy barifar, vagy egy macskafüle, esetleg egy kutyaorr, vagy ilyenek....

Agyrágóbogár írta...

De hát minden birtokon járkálnak egérkék :)) úgyhogy nem csoda, ha ide is jösz. (de bogarak is!)

névtelen írta...

Engem a fekete petúniák mellett annyi minden érdekelne! Piszkeee, lécci!
Á

Egérke írta...

Agyrágóbogár ez nagyon jó, eddig eszembe se jutott :D

névtelen írta...

De akkor a boldog új évben írsz, ugye?
Á

Piszke a Birtokról írta...

Hát, ha elég boldog lesz, talán ;)

Basimah írta...

Wá, én erről tavaly lemaradtam. Ha esetleg idén is kedved támadna egy posztot írni, azért évente egyszer egyszer én is erre tévedek, olyan jól írtál, az ilyen megragad az ember agyàban (elég ritka)