2015. április 12., vasárnap

Rapid rackák

Rohanó világban élünk.

Modern korunk felgyorsult tempója mellett sosem jut idő semmire. Merő kapkodás a mindennapok. Nem tudjuk kiélvezni a pillanatot.

Fotózni persze ráérsz, mi?

Bocs, több közhely most nem jut eszembe.

A tavasz idén annyira nagyon nem rohant, hogy az első komolyabb adag fű is csak mostanra zöldült ki, és erre ráeresztettük az eksztázisba esett nagyobb és kisebb rackákat. A felnőttek is turbózott komóttal és teli pofával zabáltak, de a kicsik, akiknek ilyen zöld svédasztalban még sosem volt részük, olyan tempóban füveztek, mintha előtte speedet is toltak volna.
Figyelem, az alábbi videó  (tavaly óta sem tanultam meg videózni, ezért is bocs) nem - ismétlem: NEM - tartalmaz felgyorsított jeleneteket, bár a szájmozgás alapján ez nehezen hihető...

 

19 megjegyzés:

Hobbikertész írta...

Aláfestő zenének a Benny Hill show zenéje jutott eszembe vagy Prodigy. :D Bár a mostani is tetszik. :D

Piszke a Birtokról írta...

@Hobbikertész: ezt csak a cím és szöveg miatt választottam, de a Prodigyt megjegyzem, ha kaszkadőrös-falraugrálós barivideót is csinálok :)))

Ecka írta...

Nagyteljesítményű, környezetbarát biofűnyírók. :)

Messzenéző Minyon írta...

Azért vigyázzatok, legalábbis kecskéknél azt mondják, ha hirtelen rávetik magukat a tavaszi fűre, az fosást okozhat! Mi a kecsókat egész télen kivittük legel(észget)ni, amikor nem volt hó, márpedig az nem nagyon volt. Különben akkor is kint voltak, hogy szaladozzanak, csak éppen akkor nem ettek füvet, csak fát.

Piszke a Birtokról írta...

@Ecka: full turbó fûinjektoros :)
@MM: figyeltük az utóhatást, de szerencsére semmi. Valószínû azért, mert jutott nekik fû korábban is, csak nem ilyen kövér

Basimah írta...

Hú, nem volt időm hétvégén fűnyírni, van 500 nm dús pitypangos legelnivalóm :) Gyorsabbak lennének, mint én, és tök környezetbarát (meg cukik is) :D

Piszke a Birtokról írta...

@Basimah: hú de boldogok lennének ott! Rent a racka szolgáltatás?;)

Nyözö írta...

Hogy álnak a tölgyfa- és gyertyándzsumbuj fogyasztásához? Ezekből ugyanis van terítéken náluink is... :) Rent a racka felnt a juh jeligére...

csakBea írta...

Na jó, akármit mondasz, ez gyorsított felvétel :)

konyvesszilvi írta...

Ehhez kapcsolodva küldök baris párnát és füves párnát is a birtokos gmailre majd figyeljétek :D

nekem az a gondolatom támadt hogy tuti hogy ezek az ikrek valami fantasztikus csillagzat laatt született ( asszem vizőntő vagy hal vagy szüz ....nem értek hozzá....) de tuti kéne valami horoszkopot felállitani és akkor megtudnánk a rapid tuti receptjét amugy meg igy az iker rackákat elnézve ez valami Fokusz/Aktiv vagy M1 hirblokkban vállalhatő és abszolut fotogén és szinészi adottságokkal megáldott rackák tehtá érik a sztárság. Amugy hogy hivják őket vagy nem adok nevet babonábol - erről mintha nem esett volna szo. :-D

KSZ

Mona írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Mona írta...

Próbálom elhinni... ;)

Basimah írta...

"Rent a racka" :D Tavaly sok csigánk volt, már akkor gondoltunk "rent a futókacsára", jöhetne racka is :D Hogy állnak a "papír autókkal" (14 éves sárga Twingó)? Kecskét ezért nem merünk bevállalni...:D

Zsuzsi írta...

Nos, a fünyíró árát tutira megspórolhatjátok! Hátul meg potyog a biotrágya. Milyen praktikus. Kár, hogy az én kertem egy fél racka, fél napi betevöjére sem lenne elég...

Dominika írta...

Elképesztő! :D
Fekete anyával mizu?

Unknown írta...

Hát mik azok a homokba ágyazott fűcsomók? Az gyöpp? Az drágáim már az elszavannasodásás jele. :-)

Meg nem állom!
Aszongya itt alant ez a bigyó: Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy robot (fölkijáltógyel?)

Rákattintok, de ha én egy jól megkonstruált robot vagyok, akkor elolvasom, kattintok, oszt máris megrobotollak. Ráadásul, mi van, ha én egy olyannyira kurva fejlett robot vagyok, hogy azt hiszem magamról, hogy ember vagyok. Simán kattintok, evidencia, örülünk mindketten, miközben én kurvára robot vagyok, s már jól át is vertelek magunkat!
És különben is, ha író istenkirály lennék és Eszterházy (ma 65!) hozzám járna szaktanácsért, de mondjuk valójában egy kétlábon járó coelho-generátor lennék (vigyázat, robot! felirattal), akkor letiltanál?
Áh, nem jó ez így! Írd ki azt: Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy racka! Tuti nem lesz gondod a kommentekkel.

Piszke a Birtokról írta...

@csakBea és Mona: pedig becsszó :)
@Nyözö és Basimah: fákra és papírkocsikra annyira nem veszélyesek, mint a kecskék, szóval sokkal környezetbarátabbak náluk is

@szilvi könyves: a fiúknak igyekszünk nem adni nevet, az eddigi egyetlen kislány Gerda ;)

@Zsuzska: bébirackának pont jó méret ;)

@Dominika: még mindig semmi, pedig már erősen kitőgyellt (beláttunk alá véletlenül)

@MD: nem sivatag, hanem építési terület, és a kövér gyöp kezdete, csak a nagy mámorban leakadtak rögtön az elején + muszáj lesz utánakutatni, hogy Asimov írt-e bármit rackákról, addig nem teszek lépéseket :P

konyvesszilvi írta...

@Marian Dénes

bizonyitsd be hogy nem vagy RACKA :P ezen kifeküdtem....ezt a bizonyitsd be hogy nem vagy XY ezt jo sokáig lehetne játszani. :P

AMugy lehetne legszebb RAcka szavazás mert szépségverseny még nem volt a blogon. Na? Piszke kérlek ez hogy nem jutott eszedbe 2015. legszebb rackája illetve bőgő és visito ( nem tudom a rackák milyen hangot adnak ki az itteniek bőven elegek) verseny kinek a legjobb a hangja naa? Amugy irtam mailg a guglitokra csak irjál annyit ide vagy oda hogy megkaptátok-e küldtem cukker képeket is itteni RAckakről élőben és marketingben :P

KSZ

Unknown írta...

@szilvi könyves:

a szépségről: minden racka a legszebb.

a bőgésről: a racka nem bőg, maximum béget.Bár én nem hívnám annak, hisz pontosan értem cizellált kommunikációjukat. És nehéz dönteni, mert ahogy minden racka a legszebb, úgy minden racka a legjobb hangú is.

De mindezt leírni csak Piszkének volna joga.

Hahaha...